Vært utpå en to-tre ganger siste tiden og fisken biter den, men mangler de som er litt større. Mye fisk på +/- 50, men skulle gjerne hilst på de som er hakket større. Kondisjon på de vi får er svært god så får vi håpe de på 60+ dukker opp etter hvert. All fisk settes selvfølgelig tilbake så de kan vokse seg større.
Ingen feil på K-faktoren, men har sår etter garn eller gjedde
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar